Lidojumiem.lv dalās ar zināšanām un pieredzi, kas gūta darbā ar klientiem.
1
Aviopasažieri
Eiropas Savienībā pasažieru tiesības aizsargā Regula 261/2004.
Aviokompānijas to prasmīgi pielieto, lai neizmaksātu kompensācijas. Kas jāzina, lai pasažieris būtu vienā solī ar aviokompānijām!
2
Tūrisma operatori
Jebkurš var uzsākt tūrisma biznesu, ja ir vēlēšanās un ieņemta starta pozīcija. Tūrisma operatora loma ir viena no tām, kas daudz sola.
Lai bizness varētu augt un attīstīties, ir jāzina tikai daži galvenie principi.
3
Piloti un stjuarti
Lidojuma laikā piloti un stjuarti pilda ļoti svarīgas funkcijas, bet reizēm katrs nonāk grūtākā situācijā.
Lidojošais personāls ir pelnījis tās pašas garantijas, kā jebkuras citas nozares un profesijas darbinieks!
4
Lidostas
Lidosta ir tāds pats bizness kā daudzi citi. Tām ir savi speciālie likumi un noteikumi, kas stingri nosaka lidlauku darbības principus. Lidostas var kādam piederēt arī kā investīciju objekts.
5
Lidmašīnas
Lidmašīna jeb gaisa kuģis – lielākās daļas aviokompāniju flotes īpašumā vai līzingā tādas ir. Lidmašīnu iegāde, īpašums un noma ir komplicēta nozare. Kas ir slapjā un sausā noma?
6
Dabas aizsardzība
Dabas, un plašākā nozīmē vides aizsardzība ar lidmašīnu radīto troksni un izmešiem ir uzmanības centrā. Lielākās lidmašīnas sadedzina pat 10-11 degvielas tonnas stundā.
Viesmīlības nozare, ceļojumu organizētāji un tūrisma atbalsta pakalpojumu sniedzēji saskaras ar līdzīgiem izaicinājumiem.
Atziņa no lidojumiem.lv pieredzes
Tūristi, kas vēlas ceļot pa Latviju vai uz ārzemēm varbūt uzdod dažādus jautājumus. Bet dienas beigās galvenais? Kāds ir piedāvātais pakalpojums un tā saturs, cik tas maksā un kādu vērtību par samaksāto varēs saņemt pretī. Kādas ir tiesību aizsardzības iespējas.